baranksk17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayit yok suan baktim. Tesekkur ederim tekrardan cok. Sandbox cezasi diye korkmustum bi ara icerik ozgun olmadigi icin ama sorun sitenin yeni olmasiymis demekki
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bol emek ve sabır üstad her geçen gün seni rahata erdirir.


EskiMynetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az sabır
Hocam imzanıza hayran kaldım