S3D4T adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sabah evden girip dolaşmış bazı arkadaşların bloglarına yorumlar yazmıştım şuan iş yerindeyim alexa toolbar yok dolaşağım fakat alexa açılmıyor binadaki internette mi sıkıntı var yoksa alexaya mı giremiyorum. Hergün hem alexa sayfaları hemde siteleri dolaşmaya devam neresi olursa açıyorum
Siteler hala tarayıcıda açık ve her sayfada dolaşmaya çalışyorum
aynı sorunu dun bende farkettim.. alexa goctu mu yoksa... ama metrica dan baktığım kadarıyla sabah sabah hatta gece 1 de 2 de giren arkadaslar var

onu gorebiliyorum...