Arkadaşlar elinde xamarin mono for android lisansı olupta kullanmayan, kullanmaktan vaz geçmiş bir arkadaş varsa anlaşıp satın almak istiyorum.
Bir ihtimal birisi almıştır ve kullanmıyordur belki.

http://xamarin.com/monoforandroid

Dip not : Fiyat temsilidir. Satmak isteyen olursa, anlaşılacaktır. Ayrıca konuda "Satıldı" ibaresi var. Yanlışlık var. Ben bir şey satmıyorum. Almak istiyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:08:33 -->-> Daha önceki mesaj 09:30:04 --

Gerek kalmadı. Reverse engineering ile programı kırdım.