tema bi kere yavaş, kasıyor, renkler geci şekilde boğucu sıkıcı tiksindirici manşetin üstündeki alan karışık duruyor yazılar belli olmuyor gibi daha bir sürü sayarım siz en iyisi temayı değiştirin bence.