Konu
Bana bir el atar mısınız?
06-11-2012, 23:30:21
#8
xFactoria
tema bi kere yavaş, kasıyor, renkler geci şekilde boğucu sıkıcı tiksindirici manşetin üstündeki alan karışık duruyor yazılar belli olmuyor gibi daha bir sürü sayarım siz en iyisi temayı değiştirin bence.