Arkadaşlar adsense hesabımı iki adet sitede kullanmaktayım. Bu sitelerden birini yeni aldım 2 gün oldu. 2 günde yeni aldığım sitede 1000 sayfa gösterimine 96 tık aldım. Yani % 9.6 tıklanma oranı var. Kesinlikle hile hurda yok. Site chat sitesi ve reklamlarda büyük ağırlık ile arkadaş bulma reklamları şeklinde çıkıyor.

Site blogspot ve zaten reklam sayısını kendi kısıtlıyor . Hile hurda yok ama bu oranlar beni korkutuyor google bir yamuk yapar mı diye ? Belki ilerleyen günlerde tık oranı düşer ama ben yine de reklamları kaldırıp 1-2 adet mi bıraksam. Bu konuda fikirlerinizi esirgemezseniz memnun olurum.