Hocam şunu belirtiyim ilk önce :=) direk konu başlığına takılıp ta girdim. Aklıma direk şu konu başlığı geldi belki hatırlayanlar vardır. Sucuğumuzu denemek istermisiniz?

Konuya gelirsek, site açıklamalarını sürekli özgün giriyormusun yoksa, direk çektiğin siteden mi giriliyor otomatik. Birde etiket eklerken sürekli 720p izle diyemi ekleniyor onlara dikkat edip cevap verebilirmisin?