%40 ortopedik engelli bi vatandaşım sabahleyin otobüslere binemiyorum 50 kişi üstüne çullanıyor ve kimsenin umrunda olmuyorsun.
Ayrıca özürlü kelimesini de sevmem kimsenin bizden özür dilediği yok adımız özürlü diye geçiyor...
Aslında yorumu yazmıcaktım ama cümlenizin sonunda "ben böyle hayatın böyle dünyanın " dediğimizi söylediniz. İstanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız daha çok sinir oluyosunuz.
Ama hep dediğim bişi var " Biz özürlü değiliz insanlar normal "
Arkadaşı tebrik ediyorum sizde böyle bir iz bırakabildiyse...