azerbaycan ve bazı diğer ülkelerden sistemi kullanan siteler var yabancılar bile baya ilgi gösterdi demek script olsa herkes kullancakdı gibi arkadaşlar yabancı kanallar kısmını paylaşmıcam nedenini sorarsanız öyle kişiler varki kullanan adam komple değişmiş ben yaptım gibi olmuş + site takliti bile cıkmış tivi3 net gibi ) neyse tv izleme bg resmi değiştim geçen bir arkadaş benden aldın yazmış çok güldüm ama sinek misali neyse hayırlı işler r10 ailesi s.a