Merhaba arkadaşlar Kursumda aldığım eğitimleri css/Html kodlamasını yapıcam sanırım ilk başlarda baya zorlucaktır ama denemek istiyorum kıyıda köşede güzel bir temanız varsa bunu sizin için ücretsiz html css'e dökmeye calisicam.
Arkadaşlar kesin döküceğime inanıyorum hem kendi adıma referans olucak hemde sizin bir nevi işinizi halletmek istiyorum.
Html/Css Tasarımını en geç 3 günde tamamlamayı düşünüyorum.
Tasarımın büyüklügüne göre bu biraz esneyebilir.