ebulfeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam blogspot oluyormu pr2 ve dmoz kayıtlı ayrıca raporlama yolluyormusunuz ?
ebulfeth olur hocam, aynı gün içinde raporları Pm yoluyla iletirim. Saygılarımla.