fiyat çok pahalı bence ortak almak isteyen varsa pm atsın..domaine mi lisanslı acaba
Fiyatın çok pahalı olduğunu düşünmüyorum. Piyasada muadillerini göz önüne aldığınız da ve multi account ile post attığınızı varsaydığınız da ödediğiniz paranın çok da fazla olmadığını göreceksiniz.