fooxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zevzek zevzek konuşmayın. Ne kadar rahat ithamda bulunuyorsunuz yahu. Bu ne genişlik? Ben iki insanın oturduğu bir odaya girerken bile geriliyorum. Saygısızlık yapmamak için.


PM falan da geldi heralde birilerinden herhalde. Aynen burda ne deniyorsa oymuş.
Saygısızlık yapmamak için odaya girerken bile geriliyorsun ama millete hakaret ederken saygısızlık olmuyor değil mi? Kimse seninle aynı görüşte olmak zorunda değil. Üslubumuzu bozmadan ADAM gibi fikrimizi beyan ettik. Seviyesizliğe gerek yok. Site almayı düşünmekten önce insanlık dersi almaya çalışın yararı olur belki. Terbiyesiz insan