Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler öncelikle.Yanlız sanallaştırma mevcut değil zaten sunucumda ama yinede ekran kartı gözükmüyor. Redstation merkezli dell marka sunucu bu arada.


Zaten yerli lokasyon daha yararlı olacaktır benim için o ayrı.
Aygıt Yöneticisinde, Görüntü Bağdaştırıcısı vardır.

Bir bilgisayardaki ekran kartının DirectX desteklememesi, Ekran kartı olmadığı anlamına gelmez.