Merhaba,
Problemi olanlar ticket ile bildirirse problemleri giderilecektir.
Bazı firmalar gibi sunucuları kapatıp kaçmıyoruz , tahminden fazla süre sürdü diye ne bu kötülemeleriniz , ne bu yorumlarınız.
Sizi , Pentium , Celeron sunuculardamı barındırsak bunumu istiyorsunuz. Sunucuları yükseltip daha iyi hizmet almanızı sağlamak ile suçmu işliyoruz.
Syg.
hocam günlerce site kapalı bırakılmaz. bunun başka yöntemi yokmuydu, yarın üye sayısı 10 katına çıkarsa 40 gün mü sürecek taşınma işi?
İnsanların isyanına da hak vermeniz gerekmez mi? Hala kapalı siteler.
Herkese mail gönderdik yazmışsınız ama herkes burada bana mail gelmedi yazmış. Acaba mail sisteminde mi hata var, yoksa mail gönderilmedi mi?