Merhaba,

Problemi olanlar ticket ile bildirirse problemleri giderilecektir.

Bazı firmalar gibi sunucuları kapatıp kaçmıyoruz , tahminden fazla süre sürdü diye ne bu kötülemeleriniz , ne bu yorumlarınız.

Sizi , Pentium , Celeron sunuculardamı barındırsak bunumu istiyorsunuz. Sunucuları yükseltip daha iyi hizmet almanızı sağlamak ile suçmu işliyoruz.

Syg.