spreeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takma kafana hocam bu isler boyla olmuyor yurekle oluyor bakin yalinin boyuna belki 1.60 ama binlerce kiz asik adama.

bakin polat alemdar sizden kisa ama yurek var adamda

1.70 boy kisa bir boy degil takinti yapmanizi gerektirmez ben yurt disinda yasiyorum burda da adamlar 1.90 dan asagi degil en kisalardan benim 1.85 le ama hic takinti yapmadim.
genel anlamda takıntı yapılacak bi boyunuz yokki zaten keşke büyüme çağında spor yapsaymışım diyorum. bi ihtimal 1-2 cm daha uzarım ama istediğim boya ulaşmam artık mümkün görünmüyor