Hocam o site 2-3 sene önceki sitem siteye de bakarsan açık olmadığını görürsün. Sizin içiniz kötü olabilir ama benim reklama ihtiyacım yok. Azıcık iyiniyetli olmayı deneyin hoşgörü kavramına da hayatınızda yer vermenizi tavsiye ederim.