hocam belkide öyledir bilmiyorum ama bayramda kuzen gelmişti adamın boyu 1.80 kadar vardı ben 22 yaşından sonra 5 cm attım herkes şaşırdı dedi bende içimden bi ümit dedim
bugünden itibaren boğazı kesmeye başlasam iyi olacak sanırım uzamasa bile uzun görüneyim en azından
1.80 idealde işte bücür kaldık benim gibileri düşünün boyunuzun kıymetini bilin

boyu uzun olanların az yada çok bi spor geçmişi oluyor sanırım. yüzmedir basketboldur vs.
takma kafana hocam bu isler boyla olmuyor yurekle oluyor

bakin yalinin boyuna belki 1.60 ama binlerce kiz asik adama.
bakin polat alemdar sizden kisa ama yurek var adamda
1.70 boy kisa bir boy degil takinti yapmanizi gerektirmez ben yurt disinda yasiyorum burda da adamlar 1.90 dan asagi degil en kisalardan benim 1.85 le ama hic takinti yapmadim.