SezginKoyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ren uyumları güzel postbit kısmı biraz daha gösterişli olabilirdi
Yorum için teşekkürler,bir dahaki v2 sürümünde değerlendirmeye alırız...