f1squad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam belkide öyledir bilmiyorum ama bayramda kuzen gelmişti adamın boyu 1.80 kadar vardı ben 22 yaşından sonra 5 cm attım herkes şaşırdı dedi bende içimden bi ümit dedim



bugünden itibaren boğazı kesmeye başlasam iyi olacak sanırım uzamasa bile uzun görüneyim en azından



1.80 idealde işte bücür kaldık benim gibileri düşünün boyunuzun kıymetini bilin boyu uzun olanların az yada çok bi spor geçmişi oluyor sanırım. yüzmedir basketboldur vs.
bu sporların olsa olsa faydası boy gelişimini hızlandırmaktır.