Softurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olmasa paylaşırmıyız .
evet güzel olmasa paylaşmazsınız

10 snde giren ads olmasa idi zaten goremezdik bu videoları burada tuhaf olanda maxigeyik kısmını kendi forumunuz gibi kullanmanız olmuş ilginçtir.