Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni veri merkezi gerçekten çok hoş ve stabil olmuş,
Osman Bey bugün gezdirdi sağolsun, Ni hepimizin vazgeçilmesi olsun
Teşekkürler Burak.

Yine bekleriz