Domaininiz hayırlı olsun.
Lakin, yaptığınız işte bir terslik yokmu sizce?
Doğru olan kafanızda bir proje varken bu projeye göre domain almakken neden önce herhangi bir domain alıp sonra ona proje üretmeye çalışıyorsunuz?
Yanlışım varsa düzeltin lütfen.