Gookhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dergi aldım. Kısa sürede geldi. Çok güzel paketlenmişti. Yalnız postacı birkaç lira para aldı. Ne parasıydı aklımda değil.
damga parası istiyorlar.pul gibi bir şey