Weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amazondan hiç alışveriş yapan yok mu?
Dergi aldım. Kısa sürede geldi. Çok güzel paketlenmişti. Yalnız postacı birkaç lira para aldı. Ne parasıydı aklımda değil.