Hocam olay şu;
Sitelerin belirli bir puanı var. Bu puan sitedeki link çıkışına bölünüyor.
Misal Pr0'ın puanı 10
Pr1'in 20
...
Diye gidiyor. Siz video sitesinden alacağınız link çıkışı ile pek puana sahip olamazsınız. Ancak pr1 siteden alacağınız linkle daha yüksek puan alabilirsiniz.
Birde link çöplüğü olursa site size pr0'dan alacağınız linkten pek artısı olmayacağını söyleyebilirim.
Tamamen kişisel görüşüm...
buna çok katılmıyorum hocam ben öyle olsa pr6 siteden diyelim ki on link çıkısı olunca sitelere giden puanlar 10'a mı bölünüyor...
Sitelerin puanları zaten Pagerank olarak verilmiş Google tarafından ayrıca Trust değerleri de önemli diye düşünüyorum...