Yeni yeni yayılmaya başlayan bir motorsiklet markası olan Arora yı öneririm.

Kullanmadım ama motorsiklet servisi olan akrabam o motorları çok beğeniyor . Bizim burada 3.500 TL Civarı fiyatlara 0 ı satılıyor.
Bir göz atmanı tavsiye ederim.