Ssedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Helal helal kazanın işte yahu, ne gerek var iframeye vs. Sonuçta reklam veren kişiler para veriyor. yoldan toplamıyorlar
Haklısınız ama normal reklam gelirleri çok düşük. Reklam veren az bütçeyle çok reklam yapmaya kalkınca adsense yayıncılarıda kazanamıyor. Tıklama başına 3 kuruş alırsanız ne yaparsınız ? Kendim için söylemiyorum genel olarak düşünce bu yönde. Halbuki tıklama başına 0,25 - 0,50 arasında kazanç getirse kimsenin illegal yollara başvuracağını sanmıyorum.