Bende yazacaktım fakat, çok kişiyle konuştum, çok kişide aynı şeyi söyledi. TERCİH ETME. Çünkü atanma şansın çok çok düşük, KPSS'ye deli gibi çalışman lazım onun yerine şimdi çalışıp yada 1 sene daha çalışıp mühendisliğe kasabilirsin. Ben açıkçası kendime güvenemedim 2 yıllık bilgisayar programcılığı yazdım. Şuan böte'de olan arkadaşlarımla ders programlarımızı karşılaştırıyoruz onlarda olan derslerin çoğu bizde de var. Bizim 2 sene de işlediğimiz konuları onlar 4 seneye yayıyor. Mesela entegre ofis diye bir ders var birinci sınıfta word,excel vs. işleniyor. Biz 1 ayda wordu işlerken onlar 1 ayda daha wordde mektup kalıpları vs gibi şeylerle ugraşıyorlar. Elinde sadece 4 yıllık bir bölüm diploması olur başkada bir artın olmaz 2 yıllığa oranla, bunlar benim görüşüm ve konuştuğum gördüğüm kişilerden aldığım görüşler.
Eğer ki yazılım konusunda çok iyiysen anca o şekilde iş bulabilirsin. Fakat gördüğüm kadarıyla çoğu şirkette BÖTE mezunlarına hortlak görmüş gibi bakıyor oradan da yırtamıyorsun yani, tek yapabileceğin şey çalışıp KPSS'yi kazanmak düzgün bir yere atanmak içinde 80-90 arası bir yer alman lazım onu alabilecek kapasiten var ise şimdi çalış mühendisliği tuttur

Naçizane tavsiyemdir.