ArBiTeR supervitrin değilmisin sen ? nasıl oluyor bu iş ben çözemedim. ?
Satış konusuna gereksiz şeyler yazmayın lütfen. p.m. ile sorabilir ve bilgi alabilirsiniz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:11:26 -->-> Daha önceki mesaj 00:07:42 --
Elimde sadece 1 adet lisans kaldı arkadaşlar. Satış günceldir. Lisansın birisi Hasan Bey'e devredilmiştir.
Fiyatta son 24 saate girmek üzereyiz. Alacak kişiye kurulumunu hemen yaptırabilirim.