ey gidi günler, db uçmadan önceden eleştirenler, şimdilerde kıvama gelmiş
animasyonlar güzel, siteyi yapan güzel

kodlama kötü, grafikler güzel, firma güzel daha ne olsun bea
Aynen o eleştirenler iyi olmuş

Animasyon güzelde kodlama nasıl kötü oluyo
Bu arada csslight.com' da günün sitesi seçildi şimdiden umarım başka yerler de başlıcak seçilmeye...