felix59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ey gidi günler, db uçmadan önceden eleştirenler, şimdilerde kıvama gelmiş

animasyonlar güzel, siteyi yapan güzel kodlama kötü, grafikler güzel, firma güzel daha ne olsun bea
Aynen o eleştirenler iyi olmuş
Animasyon güzelde kodlama nasıl kötü oluyo

Bu arada csslight.com' da günün sitesi seçildi şimdiden umarım başka yerler de başlıcak seçilmeye...