2 kişiyi daha ekledik

10 kişi yeterlimi yoksa 15 te bitsinmi sebebi bazı arkadaşlar uyanıklık yapıp sayfalara yorum atmıyacaklardır.

Bu uyanıkları ben kolay yakalarım...