Konu
Redstation'da 6 Aylık İndirim
02-11-2012, 13:24:58
#4
HDikmen
cypro adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
6 aydan sonra kullanmayı bırakırsak herhangi bir ceza ödüyor muyuz acaba?
Her hangi bir ceza olacağını sanmıyorum, daha önce aynı bu şekilde bir kampanyadan sunucu almıştım ve kampanya bitiminde bıraktığımda hiçbir problemle karşılaşmadım.