Renewleri otomatikten manual'e cevirin bi dahakine, renew auto iken suresi biten domaini yenilemis demek ile kendi kabahatini yaziyosun, godaddy'ninkini degil..
Yukardaki yazilanlari sen okumadin sanirim. Oku ondan sonra yourumunu yaz. zaten domain manul renew modundaydi. 32 gundur transfer transfere izin vermemesi benim sucum mu. Hirsizda hic suc yok yani. Olemi. ben 4 senden fazladir godaddy kullaniyorum. yani coluk cocukda deyiliz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:22:45 -->-> Daha önceki mesaj 14:23:47 --
Arkadaslar godaddy telefonla aradim. olayi anlattim.
1 aydan fazladir domani transfere izin vermediniz.
Arastirmalar maillesmeler hatanizi buldun hatayi soledigim sabahina 80 dolara domaini uzattiniz. simdide parayi geri istedim. domaini panelden sildiniz. suan domain geri panel koymak icin abuk subuk forumlar dolturuyorsuznuz.
Musteri servisinin dedigi sey inceliyecegiz maille size geri donecegiz. Kapatti
Butun domainlerimi godaddy transfer edecem. Godaddy umurunda deyilki bir sag gider 10 saf elir.