cypro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 aydan sonra kullanmayı bırakırsak herhangi bir ceza ödüyor muyuz acaba?
Bu firmayı kolay kolay bırakabileceğinizi sanmıyorum ama yinede bırakmaz iserseniz bir ceza ödemezsiniz.Çünkü makinayı aylık ödeme yaparak satın alıyorsunuz,ilk 6 aylık fiyat indirimli oluyor.