SeRDaR406 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet gercek SeRDaR406'yim.Ucretli mirc yazmam neden sasirtti sizi?

Ücretli mIRC yazmanız değil, bu konuda ilan vermeye ihtiyaç duymanız beni şaşırttı. Bir ara satılık bir scriptiniz vardı, onun ilanlarını bile siz açmamıştınız forumlarda.

Ayrıca birçok kişi belirli bir saygınlığa ve bilgi düzeyine sahip insanların bu tür ortamlarda adını kullandığından, teyit amaçlı sormakta yarar gördüm.

Kısa sürede görüşmeyi umuyor, kolaylıklar diliyorum.