nerdeyse 2 yıl olmuş olayın üstünden domain düşmüştür bile kesin

ben size cevap olarak yazdım ne yazdıysam bilgi dağcığınıza bişeyler katabildiysem ne mutlu bana. en azından artık niobe diye bir firmayı biliyosunuz, iyi yada kötü