Arkadaşlar banlı 7 tane domainim vardı.Ben almadan önce banlıydı.Adsenseye ne mesaj yolladım ne birşey dün itibariyle 7 sitemin 5nin banları kalkmış.Diğer ikisinin banı kalkmamış.Bu güzel olay bir tek bendemi oldu yoksa google amca arada bir banları kaldırıyormu.