kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
..
U.L.A.Ş. da bırakıyor rapi, şu parça hoşuma gidiyor. Özellikle o kızın nakaratı (:


http://www.youtube.com/watch?v=uFAar_1Ppjw