Konu
R10 RAP PARÇALAR BAŞLIĞI [ yerli / yabancı ]
01-11-2012, 19:58:33
#51
Uix
kralmustafa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
..
U.L.A.Ş. da bırakıyor rapi, şu parça hoşuma gidiyor. Özellikle o kızın nakaratı (:
http://www.youtube.com/watch?v=uFAar_1Ppjw