Ben sürekli Goo.gl kullanıyorum bir faydasını görmedim, Google kendi servisine yapmıyorsa bit.ly için neden böyle bir şey yapsın kanısındayım...
Yorumları bekliyorum bende
Aynen katılıyorum. Bir +(artı)'sı olduğunu düşünmüyorum. Artısı olmayan şey'de benim gözümde - (eksi) iz bırakır. Kurcalamaya gerek yok yani