arkadaslar ben godaddy yaklasik 5 seneden fazladir kullaniyorum. domain otomatik uzatmasini bile kapattim. adamlar sirf bende para koparmak icin yapiyor bunu. 32 gundur bir domain transfer olmazmi? Arastirmalar sonucu hatanin godaddy oldugunu buldum durumu yazdim. adamlardan tik yok. Domani transfer etmek istiyorum asil meselede bu. onada izin vermiyorlar. Incilizcem falan hersey yerli yerinde. Yanlis anlasilacak bir seylerde yazmadim