civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben beğendm, emeğine sağlık kardeş. Bi şirket açamadık ki sitesini kurup temasını alalım
Teşekkürler Hocam, Hayırlısı İnşallah İleride İstediginizi Yaparsınız