Uix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Keişan ve Red in verse leri beğendim (:


Gangsta Beat böyle olur arkadaş


http://www.youtube.com/watch?v=CEyLe59OuR0
36 boys diyosun
bunuda izlemelisin klibi 10 numara yapmışlar..


http://www.youtube.com/watch?v=v-g55l1qYM8