Konu
R10 RAP PARÇALAR BAŞLIĞI [ yerli / yabancı ]
01-11-2012, 15:05:47
#48
Clockworks
Uix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende Keişan ve Red in verse leri beğendim (:
Gangsta Beat böyle olur arkadaş
http://www.youtube.com/watch?v=CEyLe59OuR0
36 boys diyosun
bunuda izlemelisin klibi 10 numara yapmışlar..
http://www.youtube.com/watch?v=v-g55l1qYM8