warkofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keişan ais ve red'i beğendim diğerlerinde iş yok bu parçada ilk şarkı daha iyidi
Bende Keişan ve Red in verse leri beğendim (:


Gangsta Beat böyle olur arkadaş


http://www.youtube.com/watch?v=CEyLe59OuR0