Konu
R10 RAP PARÇALAR BAŞLIĞI [ yerli / yabancı ]
01-11-2012, 14:32:05
#47
Uix
warkofficial adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
keişan ais ve red'i beğendim
diğerlerinde iş yok bu parçada
ilk şarkı daha iyidi
Bende Keişan ve Red in verse leri beğendim (:
Gangsta Beat böyle olur arkadaş
http://www.youtube.com/watch?v=CEyLe59OuR0