Nerden nasil kazandınız ? netload vermiyo öle bi şey : )
bilmeden yorum atmayınız konu baltalamayınız . Kazanc sistemi die bişey var bilmiyosanız öğrenin öyle yorum atın !
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:06:06 -->-> Daha önceki mesaj 08:54:11 --
ya dostum yanlıs anlama ama bende dıyorumkı hesabındakı ucret ıle uzattıysan onu kanıtlayabılecek bırsey goster bızde ınanalım konunu baltalamak gıbı bır amacım yok hesap uygun fıyata almakta ısterım ama 0 itrader puanı ile biraz zor bu sekılde guven saglaman
http://img546.imageshack.us/img546/9166/adsztvv.png Öncelikle Hesabın kanıtı
http://img29.imageshack.us/edit_prev...&action=rotate buda nasıl kazanıldıgı anlıyosan bunu görünce bilirsin yalanmı dogrumu.
2.ci olarak itrade puanım yok cunku dün üye oldm Beni Başka forum sitelerinde bulabilirsin Jugger veya Jugger1910 yazarsan

Trteam Ref5 Felan filan hesabın güvenilirliği kesin Garantinide veriyorm. Sıkıntı olmucak. Fiyat o kadar ucuz çünkü para lazm
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ami-25-tl.html Burdada raM'imi satıyorum 100 tl ye ihtiyacım var 50 tl param var . [/B]
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:20:06 -->-> Daha önceki mesaj 09:06:06 --
Önce hesap sonra ödeme kabulse alırım..
Kolay gelsin.