Merhabalar,
Dekorasyon sitesi için Facebook yorum eklentisimi yoksa wordpess'in üzerindeki hazır yorum eklentisimi daha iyidir. Bu konuda tecrübe yaşamış arkadaşlar yorum yapıp bilgilendirirse sevinirim.
Yorumlar hakkında başka ilginç önerileri olanlar varsa onlarıda dinlemek isterim. Konu anketlidir oy verirseniz sevinirim.