Belki adam cillop gibi makina satıyor, ucuz satarak sürümden kazanmak istiyor, ama bizim psikolojimiz öyle bozuldu ki artık, ucuz etin yahnisi karadır diye yaklaşıyoruz ister istemez..
Trajikomik
hocam surum yok her gun 12 kisi adi ile 2 farlik magazadan simfree cihaz almaya calisiyom sadece 2 tane alabildim uretimde sikinti var cihazlar oyle bol degil kimse kusura bakmasin ama 1900 tlye simfree cihaz var ise ben hemen aliyim yarin telefoncuya 2250 ye veririm