Amerika'ya daha önce gitmiş ve sabit fiyat olduğu için iPhone getirmiş biriyim. Benim iPhone 600 Dolara mal olmuştu. Yine sabit fiyatlar 699 Dolar sanırım iPhone 5 oda yaklaşık 1.000 1.100 arası gidiyor.
Gümrüğe takılma olayını bir türlü anlayamadım. Alacak kişi tanıdıksa açın cebinize koyun sadece jelatini açıp ben cebimde 8 telefonla bavulda 3 çantamda 2 telefonla geçtim hiç bir sıkıntı olmadı. Ha kargoyla getiriyorsanız ayrı.
Ben kendime 1200 TL ye bir arkadaş tarafından getirtiyorum.
Sizin fiyatlarınız biraz değil baya fazla.
Beyin bedava!
699 dolar çarpı dolar kuru 1,79-1,80 eşittir 1260 yazı ile binikiyüzaltmış turk lirası..
Buna ragmen 1000 liraya iphone 5 getiren adam ancak rahmetli Steve olabilir!