Amerika'ya daha önce gitmiş ve sabit fiyat olduğu için iPhone getirmiş biriyim. Benim iPhone 600 Dolara mal olmuştu. Yine sabit fiyatlar 699 Dolar sanırım iPhone 5 oda yaklaşık 1.000 1.100 arası gidiyor.
Gümrüğe takılma olayını bir türlü anlayamadım. Alacak kişi tanıdıksa açın cebinize koyun sadece jelatini açıp ben cebimde 8 telefonla bavulda 3 çantamda 2 telefonla geçtim hiç bir sıkıntı olmadı. Ha kargoyla getiriyorsanız ayrı.
Ben kendime 1200 TL ye bir arkadaş tarafından getirtiyorum.
Sizin fiyatlarınız biraz değil baya fazla.
530 gbp cihaz ingiltere apple storeda