Arkadaşlar Şimdi Yapmayı Başardım CSS Leride kendi Temamın Dosyasına Aktardım İlk Kez Bu Denli Büyük Bi Düzenlemeyi Yapmanın Mutlulugunu Yaşıyorum Ve Sadece 1 Yerde Sorun Yaşıyorum Size Bunları Sorucam Fikrinizi Söylermisiniz ?
1. Sitede Ara Gitsin Yazısının Hemen Yanında Yukarı Aşyagı Kaydırma Ok Görünüyor Orda Bi Eksiklik Var Ne olabilir ?
http://muratdinc.com