Arkadaşlar Şimdi Yapmayı Başardım CSS Leride kendi Temamın Dosyasına Aktardım İlk Kez Bu Denli Büyük Bi Düzenlemeyi Yapmanın Mutlulugunu Yaşıyorum Ve Sadece 1 Yerde Sorun Yaşıyorum Size Bunları Sorucam Fikrinizi Söylermisiniz ?

1. Sitede Ara Gitsin Yazısının Hemen Yanında Yukarı Aşyagı Kaydırma Ok Görünüyor Orda Bi Eksiklik Var Ne olabilir ?

http://muratdinc.com